Общо показвания

септември 11, 2011

Dietary adjustments

След като се установи, че съм качил, вместо да съм свалил това лято дойде време да се направят няколко промени в храненето и спорта.

Започваме с храненето. Явно ядките на закуска не са най-добрият вариант за човек със седяща работа, независимо колко спортува привечер, а аз не спортувам много. Ядките явно отпадат от плодовите миксове, вместо тях залагам на нискомасленото кисело мляко, къде с "жизненоважните бактерии"® къде без....

Закуска с мляко и плодове
Ето примерна рецепта:
⅓ нискомаслено кисело мляко (обезмасленото има странен вкус, за това не го ползвам)
3 сини сливи, без костилките
1 малка ябълка от сладък сорт, без семките
1 шепа малини
1 лъжица мед (може и стафиди, за повече фибри!)

Смесвам всичко в блендера и voilà!

Ако предпочитате охладен вариант може всичко да е престояло в хладилника, получава се доста приличен "сладолед". Аз не обичам студени храни и напитки, така че го правя със стайна температура. Според мен много ще върви с малко мента тази смес, но нямах и не съм го пробвал.

Освен промяната в закуските мисля да пробвам и промяна в обядите, вместо вуглехидтрати със зърнен произход, ще опитам такива, като картофи и други нещестени зеленчуци. Ще оставя обаче кафевия ориз, защото много го обичам. Мисля да увелича леко и зехтина. Рибата 2 пъти седмично и месото два пъти седмично остават, но напоследък не ме кефи пилешкото, мисля да заложа на телешко този месец.

Мисля да измервам резултата по-строго вече, с взимане на мерки през ден и записване в таблица не само началния и краен резултат, но и междинните такива.

Няма коментари: