Общо показвания

юли 26, 2011

One bg

Омръзна ми от регистрации и пароли.

След като jobs.bg са били така велики да създадат one.bg  с цел разширяване на моите бизнес и професионални контакти и са ми написали е-мейл, уведомявайки ме, че съм им присърце, задето ползвам jobs.bg, защо ги е домързяло да направят import линк към one.bg, така че да не се налага на ново да пиша кой съм, с какво се занимавам, къде живея, в коя сфера работя и тям подобни. Нали уж сте едно, какво пречи да се внесат тези данни от другата платформа? Или твърде сложно ви става заданието?

Мързел? Недодяланост? Безхаберие?

Ами няма да се запиша в новия ви сайт! Оправете си го и може да си помисля. Може би, ама надали!

Особено предвид, че наскоро ме накарахте да се регистрирам на ново за да ми се обнови профила към новата ви система!

Няма коментари: