Общо показвания

септември 15, 2006

Encryption for everyone...

Boing boing link

Започвам да си мисля че живеем в свят на лунатици. В свят където нямаш и грам право на защита на личните си неща. На тайните си. Значи да използвам криптиране трябва да съм педофил. Значи да споделям личните си емоции с най-близките си който по стечение на обстоятелствата са на хиляди километри от мен трябва да го направя така че после всички да могат да разберат? НЕ! Не мисля така. От днес започвам да използвам криптиране дори в случаите когато не е наложително. Не мога да разбера до къде е стигнал този свят щом правителствата си мислят че трябва да контролират всичко само за да ни "опазят". Не ви ли напомня това в много голяма степен на VIKI? Която реши да направи преврат на режима в името на нашата безопасност (ref. I, Robt, the motion picture) Просто не ми го побира главата някой да има правото да чете писмата ми, разговорите ми, да прослушва записи на онлайн и телефонните ми звукови разговори, да чете историята за посетените от мен сайтове, разменените там съобщения и прочее и прочее. Дори не искам да го повярвам. Дори не искам да си представя в чий болен мозък може да се роди това. Точно колкото и денонощното видео наблюдение на улиците и сградите..... Това означава ли че няма да мога да говоря с приятеля си за секса снощи, който е бил страхотен, без шефът ми да бъде удостоен с честта да бъде слушател на нашите интимни неща? И полицията, и някоя и друга държавна агенция......
Ебах аз тоз свят....
Къде отиде свободата която ни обещаваше Интернет.... и ни я даде...за малко...

Няма коментари: